Een begin - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van IllinoisMichiel - WaarBenJij.nu Een begin - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van IllinoisMichiel - WaarBenJij.nu

Een begin

Door: Michiel Uiterweerd

Blijf op de hoogte en volg

11 Februari 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Iedere gebeurtenis heeft een begin. Mijn reis naar Amerika begon vooral gestressed. Even leek het of er iets fout was gegaan bij het invoeren van mijn naam in de boekingsgegevens van mijn vliegticket. Na in-gechecked te hebben op Schiphol bleek het gelukkig wel goed te zijn gegaan. S'ochtends ben ik met mijn ouders en zus naar het vliegveld gereden, over Doetinchem want er stond nog een eenmansdelegatie klaar om mij, samen met mijn familie uit te zwaaien (waarvoor grote dank). Met gemengde gevoelens liep ik de gate in.

Mijn reis verloopt tot nog toe (afkloppen) zonder al te veel problemen. Ik ben in een Hotel in een voorstad van Chicago aangekomen. Het verbaast mij werkelijk hoe alles hier geregeld is; chaotisch maar toch super voorelkaar! Op Chicago O'Hare was ik opzoek naar een Wifi netwerk om te checken hoe ik het snelste bij het hotel kon komen. Toen ik vertelde waar ik het netwerk voor nodig had, belde meid achter de balie (multitasker) naar het hotel en voor ik het wist werd ik gratis opgepikt met nog een paar andere reizigers.

Morgen Chicago door en met de trein naar Champaign, ben benieuwd hoe dat gaat..

  • 17 Februari 2014 - 15:34

    Jonne Konink:

    Ik mis je Michiel, ik mis je.. kun je hier ook foto's plaatsen?

  • 26 Juli 2014 - 17:22

    Tante Annie Rouwmaat:

    Michiel Tante Annie oet Grolle reageert, Tonni heeft gebeld dat hij op vakantie gaat.Ik heb gevraagd hoe met de student gaat, het gaat goed met je.Ik ben best wel jaloers op jouw dat je dit onderneemt,ga zo door. Ik heb van Tonni alles gehoord,dus Michiel de tante oet Grolle is weer op hoogte. Het ga je heel succes met verdere studie.

    Hartelijke groet (tante)Annie Rouwmaat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2014

Simpele vraag, hopelijk eenvoudig antwoord.

15 April 2014

Praten, slijmen of oprecht veel te dik

20 Februari 2014

Werk

11 Februari 2014

Een begin

03 Februari 2014

Ja en dan is het bijna zover..

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 10747

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: